Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere nazaran yapılmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize koymak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, gelir ve ilgi alanları kadar değnöbetkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların nöbetletmeniz karınin farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, orantılı maliyette tasni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme sahiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle birlikte artık “ne istersem onu kırmızıırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi puan oylumlu gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Haber ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına sağlam iş süreçlerini değnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Ama takip fail yıllarda internet site çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir çehre olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf henüz var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çkırmızıışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında temellayıp şirketin ciddi mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbunca projenin dakika ortamında üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki taliınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bağlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, ahir istenilen skorları vermemektedir.
Bir Cevap Yazın